Vrácení zboží a reklamace
Zakoupili jste u nás zboží a nejste s ním z nějakého důvodu spokojeni? Dejte nám vědět - jsme tu proto, abychom vám pomohli situaci rychle a jednoduše vyřešit.

Vrácení zboží do 30 dnů
Chápeme, že zboží někdy nemusí přesně odpovídat vašim představám - může jít o jinou barvu, velikost nebo celkový dojem.
Jsme tu, abychom vám pomohli vše vyřešit co nejrychleji a bez zbytečných starostí.
Stačí vyplnit jednoduchý formulář níže. Jakmile ho zpracujeme, dáme vám vědět, jak dále postupovat.

Reklamace zboží
Objevili jste u zboží závadu nebo problém s kvalitou? Dejte nám vědět - vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Reklamaci můžete snadno zadat pomocí formuláře níže. Po jeho zpracování vás budeme informovat o dalším postupu.

Informace o vrácení zboží do 30 dnů
Pokud jste si zakoupili zboží přes náš e-shop, můžete jej vrátit bez udání důvodu.
Zákonem daná lhůta je 14 dnů, my vám však nabízíme prodlouženou možnost vrácení až do 30 dnů od převzetí zboží.
Tato 30denní lhůta začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zásilky. Například – pokud zboží převezmete v pátek, počítá se lhůta od soboty.
Aby byla lhůta dodržena, stačí, když nám v jejím průběhu odešlete oznámení o odstoupení od smlouvy.

Obal není nutný
Originální obal není podmínkou pro vrácení zboží.
Pokud jej ale nemáte, může dojít k dodatečným nákladům spojeným s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady posuzujeme vždy individuálně a mohou být odečteny z vrácené částky.

Zboží si můžete vyzkoušet
Po převzetí máte samozřejmě právo si zboží vyzkoušet – stejně jako v běžné prodejně.
Prosíme ale o ohleduplné zacházení. Pokud by při zkoušení došlo k poškození nebo výraznému opotřebení, může být částka za vrácené zboží přiměřeně snížena.

Zboží, které nelze vrátit
Vrácení zboží není možné u výrobků, které byly upraveny na přání zákazníka.
Týká se to například nábytku na míru, změn rozměrů, jiného moření nebo atypických variant matrací.
Dále nelze z hygienických důvodů vrátit matrace, které byly vyňaty z ochranného obalu. Podle § 1837 písm. g) občanského zákoníku je právo na odstoupení od smlouvy vyloučeno u zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Kdo hradí náklady na vrácení zboží
Při vrácení zboží bez udání důvodu (např. do 30 dnů) hradí náklady na zpětnou dopravu zákazník.
Pokud však zboží vracíte z důvodu reklamace – například je vadné, poškozené nebo neodpovídá objednávce – náklady na vrácení hradíme my.

Jaké dokumenty přiložit?
Ke každému vrácenému zboží doporučujeme přiložit dokument, který potvrzuje nákup a pomůže nám rychle identifikovat váš požadavek.
Nejlepší je připojit vyplněný formulář odstoupení od smlouvy a kopii dokladu o koupi, který jste obdrželi e-mailem.

Kde zboží vrátit
Zboží můžete vrátit osobně v naší provozovně nebo nám jej zaslat přepravní službou.
Doporučujeme využít přepravu prostřednictvím firmy Toptrans na adresu:
Relax Living s.r.o.
Hostovského 525
549 31 Hronov
Osobní vrácení zboží: Po-Pá, 9:00–16:00

Je dobré vědět
Zboží prosím pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
Ideálně jej vraťte v původním stavu – předejdete tím možnému snížení vrácené částky z důvodu dodatečných úprav (čištění, doplnění, balení).
Vrácené peníze vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Peníze ale můžeme vrátit až ve chvíli, kdy k nám zboží dorazí, nebo prokážete, že jste je již odeslali.
Náklady na zpětnou dopravu hradí v tomto případě kupující.