Pojištění zásilky

Expresní řešení v případě doručení poškozené zásilky
Vaši žádost vyřídíme přednostně.
Zboží, které bylo poškozeno při dopravě, vyměníme okamžitě za nové,
nebo vám - podle domluvy - vrátíme peníze.

Jednoduché uplatnění pojistky
Zjistili jste poškození zásilky při převzetí?
Nemusíte se ničeho obávat – vyřízení je snadné a rychlé.
Zavolejte nám
Spojte se s námi na zákaznické lince 608 712 515 a nahlaste poškození.
Domluvíme se na dalším postupu
Společně se dohodneme na novém termínu doručení náhradního zboží.
Poškozené zboží předáte při převzetí nového
Stačí ho odevzdat dopravci – musí být v původním obalovém materiálu.

Co když nebude zboží skladem?
Domluvíme se na alternativním řešení, nebudete-li souhlasit, vrátíme Vám peníze.

Kdy mohu očekávat nové zboží?
Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec a vše s Vámi domluví.

Musím platit znovu dopravu?
Ne, doprava je pochopitelně na nás. Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.